Reklamace a vrácení zboží

Jsme malá firma a i když vše před odesláním několikrát kontrolujeme, můžeme se někdy zmýlit nebo něco přehlédnout. Zde najdete informace, jak v takovém případě postupovat.

 

Zásilka je poškozená

Hned, jak se Vám balíček dostane do rukou, pečlivě ho prosím zkontrolujte. Pokud je jakkoliv poškozený, nepřebírejte ho.

  

Balíček byl v pořádku, ale zboží je přesto rozbité

Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, prosím informujte nás o tom neprodleně na e-mail info@omydear.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Najdeme řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat – pošleme obratem nové zboží nebo Vám vrátíme platbu.

 

Zásilka nepřišla kompletní

Udělali jsme chybu a objednávka nepřišla kompletní? I v tomto případě nás prosím co nejdříve informujte na email info@omydear.cz. Scházející zboží Vám ihned dopošleme.

 

Produkty vám nevyhovují a chcete zboží vrátit nebo vyměnit

V tomto případě stačí do 30 dnů poslat zboží zpět. Předem nás prosím informujte na emailu info@omydear.cza následně zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

 

Jana Baťková

O my dear s.r.o.

Bělohorská 416/25

169 00  Praha

 

Celkovou částku za objednané zboží Vám vrátíme obratem na Váš účet.  

 

 

Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, dejte nám vědět na email info@omydear.cz. Moc rádi Vám se vším poradíme.

 

P.S.: Záměrně prozatím neuvádím telefonní kontakt, jelikož přes den funguji hlavně jako máma dvou malých dětí a pracuji převážně až po večerech a nocích. Nemusíte se však bát, že bych Vám na email neodpověděla – naopak – na emailu jsem nyní paradoxně vice k zastižení než na telefonu J.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení