Jsme malá firma a i když vše před odesláním několikrát kontrolujeme, můžeme se někdy zmýlit nebo něco přehlédnout. Zde najdete informace, jak v takovém případě postupovat.
Zásilka je poškozená
Hned, jak se Vám balíček dostane do rukou, pečlivě ho prosím zkontrolujte. Pokud je jakkoliv poškozený, nepřebírejte ho.
Balíček byl v pořádku, ale zboží je přesto rozbité
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, prosím informujte nás o tom neprodleně na e-mail info@omydear.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Najdeme řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat – pošleme obratem nové zboží nebo Vám vrátíme platbu.
Zásilka nepřišla kompletní
Udělali jsme chybu a objednávka nepřišla kompletní? I v tomto případě nás prosím co nejdříve informujte na email info@omydear.cz. Scházející zboží Vám ihned dopošleme.
Produkty vám nevyhovují a chcete zboží vrátit nebo vyměnit
V tomto případě stačí do 30 dnů poslat zboží zpět. Předem nás prosím informujte na emailu info@omydear.cza následně zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:
Jana Baťková
O my dear s.r.o.
Bělohorská 416/25
169 00 Praha
Celkovou částku za objednané zboží Vám vrátíme obratem na Váš účet.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, dejte nám vědět na email info@omydear.cz. Moc rádi Vám se vším poradíme.
P.S.: Záměrně prozatím neuvádím telefonní kontakt, jelikož přes den funguji hlavně jako máma dvou malých dětí a pracuji převážně až po večerech a nocích. Nemusíte se však bát, že bych Vám na email neodpověděla – naopak – na emailu jsem nyní paradoxně vice k zastižení než na telefonu J.