Reklamace a vrácení zboží

Jsme malá firma a i když vše před odesláním několikrát kontrolujeme, můžeme se někdy zmýlit nebo něco přehlédnout. Zde najdete informace, jak v takovém případě postupovat.

 

Zásilka je poškozená

Hned, jak se Vám balíček dostane do rukou, pečlivě ho prosím zkontrolujte. Pokud je jakkoliv poškozený, nepřebírejte ho a následně nám dejte vědět na email info@omydear.cz.

 

Balíček byl v pořádku, ale zboží je přesto rozbité

Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, prosím informujte nás o tom neprodleně na email info@omydear.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Najdeme řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat – pošleme obratem nové zboží nebo Vám vrátíme platbu.

 

Zásilka nepřišla kompletní

Udělali jsme chybu a objednávka nepřišla kompletní? I v tomto případě nás prosím co nejdříve informujte na email info@omydear.cz. Scházející zboží Vám ihned dopošleme.

 

Produkty vám nevyhovují a chcete zboží vrátit nebo vyměnit

V tomto případě stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Předem nás prosím informujte na emailu info@omydear.cz a následně zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

 

Jana Baťková

O my dear s.r.o.

Bělohorská 416/25

169 00  Praha

 

nebo přes Zásilkovnu na výdejní místo VM DEPO, Praha 6 , Ruzyně, U Silnice 949/11. Tel. kontakt pro dopravce +420602731223. Pokud se rozhodnete poslat balík přes Českou poštu, sledujte prosím doručení zásilky. Často se stává, že nám pošta balík nedoručí a ani nedá vědět, že je na poště uložen a vrací ho následně zpět.

 

Celkovou částku za objednané zboží Vám vrátíme obratem na Váš účet. 

 

 

Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, dejte nám vědět. Moc rádi Vám se vším poradíme.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení